Engels

durf te dromen
Bijles Engels
Een vrijwilligster die een jongen 1-op-1 bijles geeft en helpt met zijn opdracht

Bij Stichting Durf te Dromen bieden we Engelse lessen aan kinderen op de basisschool vanaf groep 6 en aan middelbare scholieren van alle niveaus. Onze lessen zijn ontworpen om studenten te helpen hun Engelse taalvaardigheid te verbeteren door middel van een verscheidenheid aan boeiende en interactieve activiteiten.

In onze lessen Engels krijgen leerlingen de kans om woordenschat, grammatica en andere belangrijke taalvaardigheden te oefenen door middel van een reeks oefeningen en activiteiten. We integreren ook lezen en verhalen vertellen in onze lessen om de leerlingen te helpen hun Engelse begrijpend lezen en taalvaardigheid te ontwikkelen.

Onze lessen omvatten luister- en spreekoefeningen en andere activiteiten die zijn ontworpen om leerlingen te helpen hun luister- en gespreksvaardigheden te verbeteren. Wij zijn van mening dat interactieve en boeiende activiteiten de beste manier zijn om leerlingen te helpen leren en groeien, en we werken er hard aan om een gastvrije en ondersteunende omgeving te creëren waar leerlingen zich comfortabel en zelfverzekerd kunnen voelen bij het oefenen van hun Engelse taalvaardigheid.

Over het algemeen is ons doel om leerlingen te helpen de vaardigheden en het vertrouwen op te bouwen die ze nodig hebben om effectief in het Engels te communiceren en te slagen op school en daarbuiten. We doen er alles aan om boeiende Engelse lessen van hoge kwaliteit te bieden die voldoen aan de behoeften van onze leerlingen en hen helpen hun volledige potentieel te bereiken.

Voor meer informatie over Engels of voor een proefles, kunt u contact opnemen met coördinator Noura Boutachdat, 06 40 49 01 83 of stuur een mail naar socialsdtd@hotmail.com.

Wilt u uw kind inschrijven voor de Engelse lessen? Klik dan HIER voor het aanmeldformulier.

"Ons doel is om leerlingen te helpen de vaardigheden en het vertrouwen op te bouwen die ze nodig hebben."