Help je mee?

Wij willen nog meer kinderen nog beter helpen. Als jonge stichting in groei kunnen wij hulp in allerlei vormen goed gebruiken.

Vrijwilliger met trui waar de volgende tekst op staat: Zolang niemand je kan bewijzen dat iets niet kan, is er een kans dat het lukt

Vind jij talentontwikkeling bij kinderen belangrijk? Deel jij graag jouw kennis en wil je leerlingen begeleiden bij hun schoolwerk? Wil jij kinderen helpen met de ontwikkeling van diverse vaardigheden? Bij Stichting Durf te Dromen kun jij door jouw bijdrage een positieve impact maken op de toekomst van kinderen uit Utrecht!

Over Durf te Dromen
Utrecht barst van het jong talent. Soms wordt dit talent echter niet gezien of kunnen jonge inwoners een steuntje in de rug gebruiken. Stichting Durf te Dromen zet zich in voor jongeren die wat hulp kunnen gebruiken bij hun schoolwerk en persoonlijke ontwikkeling. Ons doel is om jongeren handvatten te bieden, zodat zij zich optimaal kunnen ontplooien. Ons unieke lesprogramma bestaat uit zes speerpunten: bijscholing, talentontwikkeling, ouderbetrokkenheid, beroeps- en sportoriëntatie, diversiteit & inclusie en community-vorming. Met dit programma ondersteunen wij de generatie van de toekomst zodat zij durven te dromen.

durf te dromen
vrijwilliger worden

Voel je je betrokken bij de doelstelling van onze stichting? We werken heel graag samen met diverse organisaties.
Stuur een email naar info@stichting-dtd.nl en we nemen snel contact op.

Alle donaties zijn van harte welkom.
U mag donaties overmaken naar:

Stichting Durf te Dromen
IBAN NL71 RABO 0361 5177 77